Website
Verbeter digitale ervaringen met een chatbot
Ben je nieuwsgierig naar het gebruik en de inzet van chatbots? Jij vraagt je zeker af hoe een chatbot, wat eigenlijk een machine is, jouw potentiële klanten kan helpen bij het online shoppen. En waar je vast nog niet over na hebt gedacht is dat een chatbot zelfs kan zorgen voor extra verkopen en een betere klantervaring. Interessant idee, en zeker de moeite waard om je eens in te verdiepen.

Website
Multidisciplinaire tool
Steeds meer platformen maken gebruik van een chatfunctie. Dit kan op verschillende manieren worden ingevuld. Door bijvoorbeeld de integratie van WhatsApp, Facebook messenger of een chatbot. Chatbots kunnen jou ondersteuning bieden in marketing, leadacquisitie, verkoop en klantenondersteuning.
Door de enorme toename van online dienstverlening raakt men geleidelijk gewend aan het gebruik van deze oplossing. De voordelen van het gebruik van een chatbot zijn afhankelijk van jouw bedrijf. Heb je een bedrijf met minder medewerkers, en weinig tijd voor online klantafhandelingen? Dan zou een chatbot de ideale oplossing kunnen zijn.



Website
Ondersteuning in sales
Naarmate meer mensen zich wenden tot het doen van online aankopen, kan jij je voorstellen dat het aantal vragen en de complexiteit ervan in rap tempo toenemen. Deze zelflerende oplossing helpt je bij het verwerken van basisvragen zonder werknemers te betrekken. Zie het als een receptioniste voor op je website. Daarnaast kan je chatbots ook heel gericht inzetten op digitale campagnes, landingspagina’s of in je webshop. De chatbot kunnen wij volledig laten aansluiten op onze diensten.

Aan de slag met een chatbot? Laten we snel samenzitten!
Website
Verbeter de digitale ervaring
Bij de integratie van de chatbot hebben wij meer informatie nodig over jouw bedrijfsprocessen. Door hier meer inzicht in te krijgen kunnen we dit uitstekend met elkaar laten samenkomen. Door de juiste instellingen kan er sturing worden gegeven aan de gesprekken of vragen die plaatsvinden. En je raad het al, kan de chatbot de bezoeker naar het doel brengen van het bezoek op de website of webshop. Daarnaast is het zelfs mogelijk om de tool zelflerend te maken. De chatbot zal veel voorkomende vragen gaan herkennen en opnemen in het proces. Ideale oplossing toch?