let's start
Brainstorm en concepten voor jouw digitale campagne
Een goed begin is het halve werk. Dit geldt ook voor de digitale campagnes. Het is belangrijk om een goed vertrekpunt te creëren. De eerste stap binnen het uitwerken van een digitale campagne is de gezamenlijke brainstorm. Wij vertellen je graag hoe dat in zijn werk gaat.

Content
Vergroot jouw succes met een brainstorm
De brainstorm zien wij als een ontdekkingsproces. Het doel hiervan is om vanuit elke denkbare invalshoek een beter beeld te krijgen van jouw merk, doelgroep en doelstellingen.
Het aantal kanalen en mogelijke opties voor de campagne is bijna oneindig. Maar, uit ervaring, weten we dat het budget van niemand onuitputbaar is. Het is daarom van belang dat de juiste keuzes worden gemaakt. Zowel bij de inzet van kanalen en middelen als het advertentiebudget



Content
Van creatieve hersenspinsels naar strategieën
Met de brainstorm brengen we deze aspecten in kaart. We gaan verder in op onderwerpen zoals; toekomst van het bedrijf, potentiele of gewenste doelgroep én wat is de huidige customer lifetime value (CLV). Al deze elementen vormen de basis voor de ontwikkeling van de concepten. Creatieve hersenspinsels worden omgezet naar winnende strategieën. Kortom, het omzetten van inzichten in tastbare ideeën.

Aan de slag met een brainstorm? Laten we snel samenzitten!
Content
Oneindig veel mogelijkheden
De volgende stap binnen dit proces is de uitwerking van de conceptpresentatie. In de conceptpresentatie nemen we je mee in de uitwerking van onze uiteenlopende ideeën. Niks staat vast. Er is altijd nog ruimte voor keuzevrijheid en sturing binnen de concepten voordat we overgaan tot de uitwerking. De concepten zijn een mogelijke richting voor het opzetten van de volgende digitale campagne. Wanneer er een keuze is gemaakt in het concept gaan vol enthousiasme aan de slag met de vervolg stappen (doelgroep onderzoek, creatie en ontwikkeling en online advertising).