let's start
Bouwen van jouw nieuwe merk
Tof dat jij een nieuw merk wilt wegzetten! Maar je wil natuurlijk wel dat jouw merk opvalt. Dat het de juiste doelgroep aanspreekt. En dat jouw merk de gewenste uitstraling en merkidentiteit heeft. Stuk voor stuk stappen die wij samen gaan doorlopen in het bouwen van jouw nieuwe merk.

Branding
Jouw brand, de doelstellingen en onze expertise
Uiteraard heb jij al wat vooronderzoek gedaan. Want het is te adviseren, voordat je beslissingen over het merk gaat nemen, om de markt te begrijpen waarin jij je bevindt. Met branding gaan wij namelijk een concrete invulling geven aan jouw merk. Het is belangrijk om te begrijpen wie jouw doelgroep is, binnen welk mark segment jouw bedrijf zich bevindt en wat de prijsstelling van de producten of diensten gaat worden.



Branding
De basis van het merk
Dit bespreken wij samen met jou in een uitgebreide intake. Dat is de eerste stap om jouw merk beter te leren kennen. Thema’s die hierin voorbij komen zijn voorbeeld; de potentiële doelgroep, concurrenten, onderscheidende kracht en gewenste uitstraling.
Het is belangrijk om hier inzicht in te krijgen voordat we verder gaan. Deze “bits” staan aan de basis van het merk. Zij vormen de basis voor de positionering van het merk. Na de intake zijn er nog vier stappen die genomen moeten worden.

Aan de slag met jouw merk? Laten we snel samenzitten!
let's start
Vertel jouw verhaal
Branding heeft alles te maken met de juiste mix van merkelementen passend bij jouw product of dienst. Een goede branding overtuigt de klant zelf, zonder dat jij daar aan te pas hoeft te komen om het product te verkopen. Kortom, de perfecte branding vertelt jouw verhaal. Dus wil je jouw merk in de spotlight zetten? Wij komen graag met je in contact. In een vrijblijvend gesprek bespreken we de wensen en mogelijkheden. Wij kijken graag met een creatief inzicht hoe wij invulling kunnen geven aan jouw vraagstuk.