BRANDING

Verse aardappelen,frisse branding!


Sinds 1960 zorgen de heren van de Aardappelstal voor de heerlijkste aardappels. Met liefde geteeld, duurzaam en zonder bestrijdingsmiddelen. Dankzij de uitstekende kwaliteit van de grond, worden de aardappels uniek van smaak en hebben zij de hoogste kwaliteit. Wij hebben ervoor gezorgd dat deze kwaliteit door dreunt in de website en branding.

Fris, modern en met een portie humor. In Zevenbergen proef je hun aardappels in de frietzaak van Jules. Zij verwerken het product van de poot tot friet (of patat), kortom een complete merkbeleving.

BRANDING

Merkbelevingvan A tot Z


Van het logo, de foto’s tot aan bestikkering van de vrachtwagens. Werkelijk waar overal zorgt de aardappelstal voor de gewenste merkbeleving. Trots op de geleverde producten en vol passie staan zij wekelijks gepresenteerd op de weekmarkten. De kwaliteit van de aardappels, dringt door in het logo en de huisstijl. Wij hebben er gezamenlijk voor mogen zorgen dat dit plaatje compleet is geworden.

E-COMMERCE

A-Commerce


Omdat de ‘corona crisis’ ons allemaal het creatieve pad op heeft geduwd, werden wij gevraagd om de website van de aardappelstal om te bouwen naar een webshop. We hebben daarom besloten om een kleine rebranding toe te passen, een nieuw webdesign met de mogelijkheid voor klanten om hun bestelling online af te handelen. Daarnaast heeft de webshop de functionaliteit om zeer lokaal, binnen een postcodegebied, bezorging toe te passen. Gekscherend zeggen wij wel eens tegen elkaar, dat een webshop met aardappelen ook wel A-commerce genoemd kan worden.

E-COMMERCE

Zeg het met woorden, vertel het met beelden


Een website moet visueel aantrekkelijk zijn, jouw bezoeker een goed gevoel geven, passen bij je merkbeleving én natuurlijk verkopen. ‘Sex sells’, maar hoe maak je een aardappel sexy? Dankzij onze brainstorm hebben wij een combinatie aan video, foto’s en grafisch design als sexappeal gekozen voor deze webshop. Het kiezen van het perfecte plaatje voor de website, maakt jouw website af en compleet. Ben jij klaar voor jouw (online) succes?